שוב אנחנו נפגשים עם טיפ חדש.
היום נראה כיצד יש לסדר את הטקסט בדפי אתר. 
כפי שציינתי באחד הטיפים הקודמים, מנועי החיפוש מאוד אוהבים טקסטים. 
הם מחפשים בין שורות הטקסט את מילת המפתח של כל דף נחיתה ועל פיה מדרגים את הדף בתוצאות החיפוש.
 
                                כך כותבים טקסט ידידותי הן למנועי החיפוש והן לקהל לקוחותיך.
פסקאות 
קריאת דף אינטרנט שונה מקריאת דף בספר. 
נערכו מאות מחקרים שמראים כי גולשים אינם קוראים בעת גלישה באינטרנט כי אם סורקים את הטקסט, בדומה לפעולת הסריקה שמבצעים הזחלנים של מנועי החיפוש. 
בדיוק מסיבה זו מומלץ מאוד לא לכתוב טקסט הנראה כגוש אחד, כי אם טקסט המחולק לפסקאות.
 
כותרות
כדאי מאוד להוסיף כותרות מאירות עיניים לכל פסקה ופסקה. 
מבחינת הקידום יש חשיבות לשילוב כותרת ראשית כמו גם כותרות משנית לטקסט.
 
כותרת ראשית תכתב בתוך התגית H1, כך: <h1>כותרת סקסית</h1>, 
וכותרת משנית בתוך התגית H2, כך: <h2>כותרת משנית אטרקטיבית</h2>. 
 
כמובן שהיתרון של שילוב כותרות מעניינות לא טמון רק בקידום, כי אם גם אפקטיבי לנוחיות הגולש. 
יתרה מכך, כדאי לזכור לשלב את מילת המפתח של דף האינטרנט בכותרות.

Phrase Rank 
מושג זה מתייחס לשיבוץ מילות מפתח נוספות בטקסט שרלוונטיות למילת המפתח הייעודית של דף נחיתה נתון. 
אני אסביר, גוגל ידרג גבוה יותר דף אינטרנט שמילת המפתח שלו היא "נשיא ארצות הברית" אם הוא ימצא באותו הטקסט גם את המילה "הבית הלבן".
 
תוכן כפול
מנועי החיפוש לא מעריכים שני דפים זהים בתוכנם, לא כאשר מדובר בשני דפים זהים בתוך אתר נתון ולא כאשר מדובר בשני דפים זהים בשני אתרים שונים. 
לכן, חשוב לצקת תוכן ייחודי ובלעדי לכל דף באתר. 
כאשר מנוע החיפוש מזהה 2 דפים זהים באתר או בשני אתרים, הוא "יכיר" רק באחד מהם ויתעלם מהשני.
 
לא להתעצל:
 
*  השקיע/י בתוכן מקורי וייחודי בכול דף ודף.
*  הקפד/י לשלב את מילת המפתח בצורה טבעית בטקסט- אין צורך בכמות מסויימת כמו שהיה נהוג בעבר.
*  תן/י לגולשים שלך סיבה להישאר באתר – כתב/י טקסט איכותי וכותרות מושכות.
*  שלב/י מילות מפתח נקיות מאותיות החיבור. 
   לדוגמה: אם מילת המפתח לדף האינטרנט היא "טיפול פסיכולוגי" אז הביטוי "הטיפול הפסיכולוגי" 
   לא תסרק כמילת מפתח על ידי מנועי החיפוש.
 
אז מה למדנו היום
*  חשיבות שילוב ביטויים רלוונטיים נוספים - Phrase Rank.
*  הימנעות מתוכן כפול.
*  שילוב מילת המפתח בטקסט ובכותרות. 
*  כתיבה ידידותית למנועי חיפוש כוללת כותרות מסודרות ויצירת פסקאות.
 
 במידה ולא קראת את הטיפ ה 2- הנה הקישור 
 
להתראות בעוד מספר ימים 
שרון דידי.