בשבועות הקרובים אני עומדת לשלוח 10 טיפים שונים

כל מספר ימים אני אשלח טיפ שישפר את הנראות של האתר שלך בגוגל

אם נכנסת למייל הזה אז אני משוכנעת שאתה מבין

שאתר האינטרנט שלך יכול להיות מקור המניב עוד ועוד הכנסות.

מי שאינו עורך קידום ושיווק באינטרנט למעשה משאיר הרבה מאוד כסף על השולחן, או יותר נכון
למתחרים. להבנה הזו הגעתי לאחר שלושה חודשי עבודה בקידום אתרים ושיווק באינטרנט.

מרגע שהתחלתי לקחת את העסק שלי לשלב הבא הצלחתי להגדיל באופן משמעותי את היקף
המכירות, רק בעזרת חיבור לאינטרנט ומחשב נייד.

אני מעניקה לך הזדמנות לגלות כיצד לייצר כסף – בלחיצת כפתור ומבטיחה לך שבעזרת הטיפים הדו
שבועיים שיזרמו ישירות אל תיבת הדוא"ל שלך הלקוחות יתחילו להתקשר אלייך ולא את/ה אליהם
ועד מהרה אתר האינטרנט שלך יהפוך ליחידת רווח הגדולה ביותר לעסק שלך.

טיפ מספר 1: בחירת מילות מפתח

רגע לפני שמתחילים לערוך קידום אתרים באופן מעשי צריך לבחור מילות מפתח.

מילות מפתח הן חלק אינטגראלי וחשוב באפיון האתר, בכלל ובאפיון מטרותיו, בפרט. 
השאלה שאת/ה צריך לשאול את עצמך היא אילו מילות חיפוש פוטנציאליות הלקוח
שלך עשוי להקליד בתיבת החיפוש של גוגל?

בשלב זה בדיוק מתחיל מחקר מילות מפתח, שתכליתו איתור נטיות החיפוש של קהל 
הלקוחות שלך ובניית רשימה כוללת של מילות מפתח המתאימות ביותר לשירות או המוצר אותו את/ה מוכר/ת.

יש לשים לב: לעיתים רחוקות תהיה זו מילת מפתח בודדת: "עפיפונים" ולעיתים יהיה זה ביטוי מפתח בן מספר
מילים: "תיקון עפיפונים", רב האנשים היום מחפשים שאילתות " איפה מתקנים עפיפונים? תיקון עפיפונים בתל אביב " ועוד..

כלי לאיתור מילות מפתח

לבחירת הביטוי הנכון יש חשיבות גדולה, וזה לא עוד סלוגן ריק מתוכן. 

למעשה בעקבות מילות המפתח שתבחר/י גולשים יגיעו אליך. 

כך למשל אם האתר שלך עוסק במכירת אופניים, השתדל/י לבחור ביטויים 

רלוונטיים שקשורים לנושא, וכמה שיותר ארוכים.

כיום גוגל יותר ויותר מבינה שהגולשים שלה רוצים

לקבל תשובה ספיציפית לבעיה שלהם ולכן החיפוש בגוגל הפך להיות חיפוש שאילתות.


דוג: איפה לקנות אופניים?

כמה עולים אופניים מסוג....?

אופנים+ שם מותג ומספר דגם 

חנות אופנים+ שם העיר

אילו ביטויים עוקפי תחרות ולמה?

כיוון שהביטויים האלה הם ביטויים שרב המתחרים שלכם לא יקדמו אבל

הם בעצם הביטויים שיביאו לכם את הפרנסה.

בנוסף חשוב לבדוק בכלי מילות המפתח גם הטיות של מילים:

  • יחיד ורבים.
  • עם אותיות החיבור וללא.
  • מילים נרדפות.
  • עברית ולועזית.

.

הגדרת היררכיית מילות המפתח ויצירת דפי נחיתה

לכול ביטויי מפתח נייצר "דף נחיתה" ייעודי = דף שהגולש "ינחת" עליו כאשר יקליד מילת חיפוש מסוימת.

הגדרת היררכיית מילות המפתח תכתיב במידה רבה את מבנה האתר. 

מילות מפתח בעלות חשיבות גבוהה עבור תחום העיסוק שלך יוצגו בדפים ראשיים בעוד מילות מפתח

בעלות חשיבות נמוכה יותר יוצגו בדפים מרוחקים יותר מדף הבית.

* מרחק הוא תוצר של כמות הקליקים שצריך ללחוץ על מנת להגיע אל הדף.

 לדוגמה

דף הבית הוא דף ראשי. דף שעל מנת להגיע אליו מדף הבית דורש 3 קליקים או יותר, זהו דף מרוחק.

.אז מה למדנו היום

  • חשיבות מילות המפתח.
  • כלי לאיתור מילות מפתח.
  • בחירת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר.
  • יצירת ההיררכיה באתר.
  • יצירת דפי נחיתה.

 


להתראות בטיפ הבא,

שרון דידי.