מהי אופטימיזצייה למנועי החיפוש ?
אופטימיזצייה למנועי החיפוש היא חלק חשוב בתהליך של קידום אתרים. אופטימיזצייה למנועי החיפוש היא למעשה תהליך שכולל התאמה אופטימאלית של תוכן האתר, הקוד שלו, ודרכי ניווט בו למנועי החיפוש. הכוונה היא שכשעכבישי האינדקס של גוגל "רצים" בתוך האתר, בלינקים ובקישורים שלו, מחפשים מילים שחוזרות על עצמן, כמו גם דברים נוספים שיכולים להעיד על תוכן וטיב האתר, אנחנו "נקל" עליהם.
ה"הקלה" על העכבישים היא המטרה של אופטימיזצייה למנועי החיפוש. ניתן לראות את האתר כגוף האנושי, ואת העכבישים של גוגל כחמצן שזורם בוורידים. כדי שהחמצן יזרום, אנו זקוקים לדאוג לכך שהעורקים לא יהיו חסומים, שלאזורים בגוף יהיה היגיון, ושלא יהיו מקומות מהם החמצן ייצא וימנע מעבר לאזורים אחרים בגוף.
אופטימיזצייה למנועי החיפוש לאתר קיים
במובן הזה ניתן לראות כי כשמקדם אתרים מקצועי מגיע לאתר קיים שלא מצליח לטפס מעלה במנועי החיפוש ונשאר בדפים האחרונים של גוגל, הוא בעצם כמו רופא שמרפא גוף אנושי. בתהליך של אופטימיזצייה למנועי החיפוש מקדם האתרים מתחיל מההתחלה, מהבסיס, ובודק איפה הזרימה נתקעת. כמו כן הוא מוסיף דברים חסרים, מתקן, מחדד, עושה קצת פלסטיקה... הכול כדי שהאתר שלנו יהיה בריא ומוצלח, כפי שהוא יכול להיות.
אופטימיזציה למנועי החיפוש היא אם כן, תהליך של תיקון והבראה לאתרים בדירוגים הנמוכים. קישורים שלא עובדים וחוסמים את העכבישים יוסרו, דפים שממוקמים לא נכון ישונו, תוכן לא איכותי ללא מילות חיפוש מתאימות יוסר ובמקומו יוכנס תוכן חדש, ועוד ועוד.
כמובן שהתהליך של אופטימיזצייה למנועי החיפוש הוא רק אמצעי למטרה- הקידום הוא לעבר ההצלחה, מכירת המוצר, חשיפה עבורך שתוביל לשגשוג כלכלי. לכן קידום אתרים אינו מספיק. כדי שהלקוח שלך יקנה את המוצר צריך כתיבה שיווקית באתר, שתהווה סוכן מכירות ותניע את הלקוח לפעולת רכישה. כמו כן ישנם שלבים נוספים של קידום אתרים מלבד אופטימיזציה למנועי החיפוש , עליהם תוכל לקרוא באתר שלנו.
אופטימיזצייה למנועי החיפוש לאתר חדש
אופטימיזצייה למנועי החיפוש משמעותית ביותר כשזה מגיע לאתרים חדשים, וחייבת להילקח בחשבון כבר מהשלב הראשון. בחירת הדומיין, שרת לאחסון אתרים, תכנון האתר מבחינת מפת הניווט, התוכן ומילות החיפוש שיהיו בו, כמו גם קוד שעומד בסטנדרטים של מנועי החיפוש והתאמה לדפדפנים השונים, כל אלה צריכים להיעשות על ידי אנשי מקצוע בפיקוח מלא של מקדם אתרים מקצועי.
אופטימיזצייה למנועי החיפוש צריכה להיערך כבר מההתחלה, והיא האופציה הזולה ביותר והרווחית ביותר. חישבו על כך- לא תרצו לעשות טעויות נפוצות באתר חדש, רק בשביל להתאכזב כשהוא לא מקודם במנועי החיפוש, ואז שוב להוציא כספים על תיקונו והבראתו. שלא לדבר על הזמן שבזבזתם על אתר לא מקודם שלא הכניס לכם לקוחות ורווחים. לכן כדאי לעשות אופטימיזציה למנועי החיפוש כבר משלב ראשון, ולשם כך אתם זקוקים למקדם אתרים מקצועי.