כתיבה מקדמת לקידום אתרים
כתיבה מקדמת היא כתיבה מקצועית, שיש לה כללים וחוקים משלה. היא שונה מסוגים אחרים של כתיבה, וייחודית לנוף של אתרי האינטרנט. ישנם כמה כללים ההופכים כל כתיבה מקדמת לאפקטיבית, וגם מסבירים מדוע אתרים מסוימים פשוט לא מצליחים להתרומם, בעוד שאתרים אחרים לא ניתן לעצור.
כתיבה מקדמת מותאמת גוגל
• הקלו על "סריקת" העמוד. כתיבה מקדמת לוקחת בחשבון את העובדה כי גולשים רבים אוהבים לסרוק את עמוד האינטרנט ולא לקרוא כל מילה. לכן יש צורך בפסקאות קצרות עם רווחים ביניהן, שלא עולות על כמה שורות בכל פעם.
• כותרות משנה. כתיבה מקדמת פונה גם לגולש, והיא גם חלק מתחום רחב יותר של אופטימיזציה למנועי החיפוש. כותרות המשנה מסייעות לגוגל להבין על מה הדף מדבר, ליצור סדר ומבנה למאמר. ציון מילות מפתח בכותרות חשוב אם כן.
• כתיבה מקדמת מול תמונות- האם תמונות חשובות יותר? מסתבר שלא. מחקרים הוכיחו כי גולשים מתמקדים בטקסט יותר מאשר בתמונות.
• כתיבה מקדמת צריכה לשאוף לבהירות- גם לגולש וגם לגוגל. השתמשו בשפה ברורה ונגישה, בלי יותר מדי מילות סלנג.
• השתמשו ברשימות. עכבישי החיפוש של גוגל אוהבים רשימות. לכן כתיבה מקדמת מותאמת גוגל וגולשים תהיה ברורה ומובנית יותר כחלק מרשימה.
כתיבה מקדמת – כתיבה עבור כמה קהלים במקביל
כתיבת תוכן מקדמת פונה כל פעם לשני קהלים במקביל לפחות- קהל הגולשים וקהל העכבישים של גוגל. לכן כתיבה מקדמת צריכה להיות גם איכותית, נהירה ואינפורמטיבית, אך גם להשתמש במילות מפתח נכונות כדי להמשיך ולקדם את האתר.
כמו כן ישנם הבדלים בסוגים של כתיבה מקדמת באזורים שונים באתר- בעמוד הבית ובעמודים שמוכרים מוצרים יש צורך בסוג של כתיבה מקדמת בעל אופי שיווקי- כדי להניע את הלקוח לבצע מכירה. בעמודים שיש בהם מאמרים המרחיבים על נושא האתר הכתיבה צריכה להרחיב על הנושא ולחדש בו, בשימוש בכללים של כתיבה מקדמת שציינו קודם.
איכות הכתיבה היא גורם משפיע וקריטי. כתיבת תוכן לאתרים שאינה מתחשבת בגולש תפגע בסופו של דבר בסיכויי האתר להצלחה. כשגולש מגיע לאתר שמופיע בעמוד החיפוש בגוגל, אך כשהוא נכנס אליו הוא מוצא רק "ג'יבריש", הוא ייצא ממנו מיד ויעבור לאתר הבא. גוגל סופר את היציאות האלו, שנקראות "באונסים", ומסיק שהאתר כנראה לא רלוונטי למילות החיפוש שלו. הוא מוריד אותו בדירוג. לכן כתיבה מקדמת צריכה להיות גם אמינה, ולענות לצרכי הגולש.
כתיבה מקדמת צריכה גם להיות שיווקית וייצוגית על מנת להניע את הלקוח לרכישה. חישבו על מוכרת בחנות שלכם- לא הייתם רוצים שהיא תהיה ייצוגית אך גם משכנעת, ותבצע מכירות? כך גם כתיבה מקדמת לא מספיקה, אם התוכן משעמם ומלא בשגיאות כתיב וטעויות הדפסה. לקוח שייכנס לאתר כזה לא יאמין שהוא יוקרתי כמו המוצר שהוא מנסה למכור.
מכל הנאמר לעיל, מתחילה להתבהר התמונה של כתיבה מקדמת, כתיבה שצריך להשאיר למקצוענים. לכן אחנו ב-Live-seo נשמח להפקיד לרשותכם את כתובי התוכן המקצוענים ביותר בשוק, שיפיקו עבורכם טקסטים שלא רק יקדמו את האתר שלכם, אלא גם יניעו את הלקוח לרכישה, והכול כחלק מחבילת קידום האתרים שאנחנו מציעים לכם!
אל תתמהמהו. צרו קשר עוד היום ומלאו את האתר שלכם בטקסטים שיעשו את העבודה.